BERITA TERKINI

Terima Kasih Atas Sokongan Anda Selama Ini Dan Seterusnya.
Jika ingin berkongsi peluang KLIK SINI : Jika inginkan peluang janawang modal kecil KLIK SINI : Jika inginkan investment / pelaburan pasif income KLIK SINI
SEKADAR INFO TERBARU NETWORKING: www.dzparadise.my - www.rccglobal.com - www.formanis.com-
SEKADAR INFO TERBARU INVESTMENT : www.aseanparadize.biz

Sunday, October 28, 2012

MYRIGHTAD CARA MUDAH BUAT DUIT. AWAS!!!!!

BUAT DUIT SECARA ONLINE....BOLEH PERCAYA KA?

Baru baru ni heboh pasal buat duit mudah dengan WSL. Ramailah rakan yang telefon tanyakan pendapat saya. Antara soalan yang ditanya :

  • BOLEH BUAT KA? 
  • AGAK-AGAK BERAPA LAMA BOLEH TAHAN?
  • TARAF GLOBAL KE MALAYSIA SAHAJA?
  • SIAPA PEMILIKNYA?
  • SYARIKAT DI MANA?
  • HARAM @ HALAL?

Jawapan saya tempoh hari mudah sahaja boleh buat tapi tak lama lebih kurang 6 bulan sahaja.pasal hukum saya tak berani beri komen. 

Semalam pula satu lagi SMS saya terima dari rakan-rakan bertanyakan tentang peluang buat duit terbaru. Solan yang hampir sama juga ditanyakan kepada saya. Kerana tidak mahu menghampakan permintaan rakan-rakan saya pun buat HOME WORK sikit. Inilah hasilnya.

WEB SYARIKAT : www.myrightad.com
====================================================================
Ini adalah maklumat tentang syarikat. tarikh yang saya ambil pada 29.10.2012.
=====================================================================
Tarikh mula bisness 24.05.2012 atas nama Michael Mack di Macau
=====================================================================
Tempat Register 
============================================================
Sudah 157 hari beroperasi
==================================================================
Ini pula tentang darjah keboleh percayaan. Maknanya bolehkah syarikat ini boleh dipercayai atau adakah ianya selamat untuk kita sertai.
==============================================================
 Syarikat ini mendaftarkan website mereka di negara berikut. 
================================================================
Ini pula menunjukkan % pelawat dari seluruh duni ke laman web tersebut
 Ini pula bermakna dinegara manakah syarikat ini ada pengikutnya atau ahli yang aktf. Berdasarkan maklumat diperolehi 54% ( INDIA) , 16% ( MALAYSIA ) , 9.4% (PAKISTAN ) dan lain-lain. Yang agak menghairankan mengapa india menjadi peserta / ahli terbanyak. Mengapa orang-orang UK dan Hong Kong tak sertainya. Saya menjangkakan dalam sedikit masa lagi Malaysia akan berada diatas senarai negara dibawah...Biasa la orang malaysia suka program MAKE MONEY macam ni....
PERTIMBANGAN:
Orang malaysia memang mudah lupa...Orang malaysia ( MELAYU) memang mudah ditipu...Orang malaysia mudah terpengaruh dengan Duduk Diam Dapat Duit yang saya katakan program 4D.
Anda bagai mana?

No comments:

Post a Comment