.

TERIMA KASIH KERANA SUDI KE BLOG SAYA SEGALA KOMEN - PANDANGAN DAN MAKLUM BALAS AMATLAH DIHARGAI. SEMOGA KITA MENJADI LEBIH BAIK DARI SEMALAM.

JOMMM!!!!...KLIK

JOMMM!!!!...KLIK
"Rakan Ketawa Sinis Apabila Saya Katakan Mahu Buat Bisnes dari Hujung Jari ..., Tetapi Apabila Saya Tunjukkan Penyata Maybank2u Dan Cimbcliks Yang Terkini... Akhirnya... Kini Anda Boleh Memulakan Langkah Demi Langkah - Bagaimana Memiliki Bisnes Online DiRumah Yang Terbukti Mampu Menjana RM100-300 Sehari Cara Senang!"

Friday, November 16, 2012

BUILDRICHHK MENGGANAS?

WOW!...orang Kelantan betoi ka niii....


Semakin gila orang Malaysia asalkan dapat duit dengan apa carapun ok.
Seingat saya dah pelbagai progaram / seminar / kuliah telahpun disampaikan tetapi masih ramailagi yang masih hanyut dengan keindahan dunioa ini. Duit adalah segala-galanya.

Saya pernah diherdik kerana mempertahankan duit bukanlah segala-galanya. " YOU tahu di dunia ini semuanya perlukan duit, YOU meninggal nantipun perlukan duit, kalau tak siapa yang nak bawa & tanam YOU ke dalam kubur, melainkan keluarga YOU sediakan duit" Saya terdiam, biarkan dia meluahkan kemarahan mungkin ada hikmah disebalik itu.

Semalam ketika saya bersama keluarga dalam program "PUSING-PUSING SEMENANJUNG" satu SMS sampai " SYARIKAT PERLOMBONGAN EMAS DI SOKOR KELANTAN MENAWARKAN DIVIDEN  1.5% - 3% SEHARI KEPADA PELABUR"


Ha..Ha...Haa...tergelak besar saya, dia mai dah......program 100 hari. Masih ingat kut post saya yang lepas tentang program DUDUK SAJA DAPAT DUIT tempoh hari. Apa-apapun inilah dunia umpama roda berputar, setiap titik putaran itu pasti akan kembali...macam peristiwa sejarah yang kita belajar. Cumanya penjelmaanya mungkin mengikut kesesuaian masa. 

Progarm 100 Hari sekitar tahun 2005-2006 ramai yang dah menangis tek berair mata. ramai yang bercerai berai dan ramai juga ketika itu berkupiah putih dan uztaz dan ustazah terlena dengan buaian duit setiap hari. Masih ingat dengan perlombongan minyak eaindex, abbfund dll.....semuanya 100 hari program. semuanya JAHANAM setelah melewati 100 hari.

Minta Orang Kelantan Jawab Betoi..ka syarikat ni buat pelaburan emas di sana?


Ini adalah maklumat tentang web site yang disms kepada saya
www.BUILDRICHHK.com





Untuk program BUILDRICHHK.com. saya tak nak komen apa-apa. cuma saya hanya paparkan maklumat yang boleh saya berkongsi dengan anda.Banyak lagi maklumat yang dirahsiakan untuk dilihat. Tanyakan pada diri anda mengapa ianya disembunyikan?


 IBU DAN AYAH ANDA TELAHPUN BERIKAN PENDIDIKAN YANG TERBAIK 
TUHAN TELAHPUN BERIKAN AKAL YANG TERBAIK 
&
 BUATLAH KEPUTUSAN YANG TERBAIK.

No comments:

Post a Comment